torsdag 6 augusti 2009

Solnedgången är nog bland det tråkigaste fotot man kan ta.. EVER

Men jag och lindi körde upp en sväng till Masthuggskyrkan, efter pizzan på Cyrano, igår kväll. En perfekt solnedgång och jag hade Canon G10:an med som vanligt. Kan ju inte låta bli att testa några exponeringar då..

Tog några bilder på solnedgången med utsikt över staden. Blev besviken och kände att dom va fina men tråkiga. Har redan 1000 såna bilder och vill inte ha fler. När vi skulle åka såg jag dock reflektionen i rutan på bilen (det va ett par som hade tagit med någon av deras föräldrar upp på en liten guidning, min spekulation va att dom hade även ätit grekiskt på linnegatan tidigare;)).

Tog ett par foton innan dom ha sticka och sen körde vi hem. Detta va det jag fastnade för mest. Hade även ett foto där man såg linda leta efter något i sin väska. Det va lite mer dokumentärt. Men detta va schystare.

  • gillar att man ser volvia loggan
  • gillar att backspegeln är med i bild
  • gillar att man ser att det står en annan bil parkerad framför


I Thailand förra sommaren tog jag ett par solnedgångsbilder och endast denna gillade jag. Lite kornig då jag snodde den från min flickr:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar