fredag 14 augusti 2009

det handlar om ljus, färg och sen lite om hur man håller kameran

mest handlar det om ett stort tålamod och att verkligen orka plocka fram stativ, systemare (nikon d200) och rätt objektiv när uppenbarelsen visar sig. Igår pallade jag trots att jag va sjukt trött (som alltid nuförtiden). Gjorde en export för e-mail som du ser nedan. Borde nog köra ut bilderna i högre kvalitet.. Kanske börjar med det men jag gillar den snabba export for e-mail i lightroom.



Idag klockan 0900 va jag oxå på intervju på för folkunivs ettåriga som jag postat om tidigare. Dom ville att jag skulle börja.. Problem kvarstår - jag har ett jobb.

Tjänstledig, jag tack! Fick inte tag i min chef idag men har talat med alla andra berörda och jag utgår från att det går i lås.. Gött som fan!

1 kommentar:

  1. Otroligt cool bild, så häftiga färger! Kul att du kom in på fotoutb!
    Jag har precis börjat fotoblogga och jag har lagt till dig i min länklista. Om du vill får du gärna länka till mig.
    Mvh Nina

    SvaraRadera